No ALL STARS de Carballo falamos sobre estos temas e ainda que non se chegou a ningún acordo concreto, si se viu a inquietude por ter un regulamento definitivo e común para tódalas conferencias e establecer unhas normas e un sistema de xogo para as finais de Santiago que non varíe dun ano para outro. Votádelle una ollada a estos documentos. E importante calquera aportación ou suxestión que nos leve a seguir medrando tanto en cantidade cuanto en calidade deportiva.
Xuntanza conxunta
equipos LNB das Conferencias
RÍAS BAIXAS e SUR
En
Figueirido, parroquia de Vilaboa, provincia de Pontevedra, cando son as 19:00
horas do día 8 de marzo de 2014 (Día
Internacional da Muller Traballadora e Billardeira), ven de celebrarse una xuntanza conxunta de equipos LNB das
Conferencias Sur e Rías Baixas, ós efectos de consensuar propostas
organizativas de cara a presentalas nunha xuntanza de tódalas Conferencias a
celebrar en Carballo (A Coruña) o vindeiro sábado día 15 de marzo, con motivo
do All Stars 2014
Equipos representados:
·
GHARABOTO
·
LÚA DE FORZA
·
ZUME DE VIMBIA
·
CORREDOIRAS
·
RINOCERONTE
·
ANDARELA
·
VALPAÇOS
·
OS DE TORRES
·
CASELLEDÍN
Temas a expoñer:
1.
Número
de clasificados por conferencia para o play off nacional
1.
Posibilidade
de establecer a categoría Infantil
2.
Outros
que puideran xurdir
1.
NÚMERO
DE CLASIFICADOS POR CONFERENCIA
Tendo
en conta a grande diferenza que existe de participantes nas distintas
Conferencias, aínda que para esta tempada teñen asignado un número igual de 12
clasificados, estimamos que, sen minorar o mesmo, poderíase incrementar algunha
praza das Conferencias con máis participantes, deste xeito chegaríase aos 80
palanadores na final.
A
saber: 6 Conferencias (contando Andalucía) con 12 representantes, serían 72, ós
que habería que engadir os 2 que acaden a clasificación a través do All Star,
polo que, deste xeito, serían 74. Logo quedarían 6 postos a cubrir a maiores
polas Conferencias con máis participantes.
Deberíase
ter en conta a confirmación de Andalucía que, se reduce o seu número de
participantes, quedarían máis vacantes a cubrir.
Proposta
acadada por maioría.
1.
CATEGORÍA
INFANTIL
Tamén
por maioría disponse propoñer a creación da categoría Infantil, cun número de participantes a establecer. Esta categoría
xogaría na xornada matutina, entendendo que non retrasaría o normal
desenvolvemento da xornada, dado que ao contar con catro campos, poderíanse
alternar coa categoría Feminina, seguindo a xornada vespertina coa mesma
configuración.
2.
Outras
propostas acadadas por maioría
·
Incremento
do número de participantes da categoría Feminina
Dado
o grande incremento da participación feminina en algunhas Conferencias,
proponse elevar o seu número a 6-7 por Conferencia (debendo establecerse o
número definitivo dun xeito proporcional tendo en conta a súa participación por
Conferencia)
·
Xogadores
inactivos fichados para a final
Proponse
que se estableza expresamente se algún palanador que non tivese participación
algunha durante a tempada, pode ou non pode representar a un equipo na final
nacional.
·
Alternativas
ao lugar designado para o Play Off final
Aos
efectos de facer máis participativas a tódalas Conferencias, así como dunha
meirande difusión da billarda por tódolos recunchos de Galicia, entendemos que
podería establecerse que o Play Off final fose rotativo, facéndose cargo do
mesmo unha Conferencia por tempada, tanto a nivel organizativo como de
agasallos.
Sen
mais, remátase o acto cando son as 20:00 horas.
En Ribadeo a 12 de marzo de 2014, reunidos en sesión ordinaria, a
directiva da ACD O Varal, entre outros
tomou os seguintes acordos:
Con referencia aos Play Off finais:
Considérase que o lugar de celebración das finais
debe seguir sendo Santiago (Conxo, Marrozos, Lestedo), por ser o lugar
axeitado e con mais que suficientes
infraestructuras para acoller este
evento. Este ano está confirmado Marrozos.
A data queda establecida no derradeiro domingo de
maio de cada ano. En principio seguiría sendo así contemplándose a posibilidade
de cambiala sempre co consenxo xeral das conferencias e denantes do comezo de
cada tempada.
As categorías para participar serán as que ata
agora se veñan desenrolando e dicir:
Categoria Individual absoluta.
Categoria de donas.
Categoria de equipos.
Categoría de Varados.
A categoría infantil considerase secundaria e
podría dar lugar a inconvintes organizativos, de tempo e inclusive cun plus de
perigosidade engadida. Ainda así non se
pecha a posibilidade de levala adiante sempre que non entorpeza o normal desenrolo da competición establecida.
Tendo en conta os distintos índices de
participación que se veñen dando nas conferencias, creese convinte restructurar
ou adecuar o número de participantes de cada una delas, considerando un máximo
de 64 xogadores individuais para a categoría absoluta, 32 no caso de donas e
manter en 8 os equipos finalistas así como en cinco os participantes na final
de varados.
(Habería que darlle una volta as conferencias e ver
si non está sendo contraproducente ter tantas. Centro e NorOeste poderían
fundirse nunha soa o mesmo que Rias Baixas e Sur. Algo para pensar sempre ca
mira posta no futuro da competición).
En canto a asignación de postos nas distintas
conferencias sería proporcional ao número de participantes habituais en cada
una delas (non contando xogadores ocasionais que non disputasen alomenos o 80%
das xornadas).
Asi este ano o reparto de postos podería ser algo
como o seguinte:
CONF. EQUIPOS ABSOLUTA DONAS VARADOS
ALL STARS --- 2 --- ---
Andalucía ¿? 4 2 ¿?
Centro 1 10 5 4
NorLeste
2 14 7 5
NorOeste 1 8 3 3
Rias Baixas 2 14 9 5
Sur
1 12 6 5
TOTAL 7 64 32 23
As prazas libres ATA O MÁXIMO ESTABLECIDO, poderían
ocupalas os seguintes palanadores mellor clasificados ou das conferencias mais
concurridas.
Os equipos que non alcanzen os 6 xogadores para a
final, poderían incorporar xogadores que non estiveses inscritos ou xogasen noutros
equipos nesa tempada.
Os xogadores inscritos nun equipo so poderían clasificar en calquera das categorías na
conferencia a que perteneza o seu
equipo, non permitíndose saltos de conferencia ou clasificacións en distintas
conferencias.
Considerase necesario incidir mais una vez,
na obligatoriedade de respectar as medidas regulamentarias en paláns e
billardas.
O sistema de xogo podería valer o do ano pasado. Na final absoluta
serían 8 grupos de 8 xogadores procurando que sexan o mais equilibrados que se
poida e pasarían 4 de cada grupo para
facer xa as eliminatorias individuais.
Isto é todo o referente as finais do 25 de maio de
2014.
No hay comentarios:
Publicar un comentario